Muistiyhdistys

Etusivu>Muistiyhdistys>Kannatusjäsen

Kanta-Hämeen Muistiyhdistys – Kannatusjäsen

Mitä kaikkia etuja yrityksesi tai yhdistyksesi saa siitä, että olette meidän kannatusjäseniä?

– Tietoa, ohjausta ja neuvontaa muistiasioissa
– Muisti-lehden neljä kertaa vuodessa kotiisi
– Yhdistyksen kausittaisen Muistiajastimen sekä erilaisia tiedotteita
– Kannatat ja mahdollistat yhdistyksesi toimintaa
– Yrityksesi / Yhdistyksesi logon tähän sivuosioon kalenterivuoden ajaksi

Kannatusjäsenyyden hinta on 100€ / kalenterivuosi. Kannatusjäseneksi voit liittyä ”liity jäseneksi” kohdassa

Nutricia Medical on keskittynyt tutkittuihin, kliinisiin ravintovalmisteisiin, jotka on kehitetty täyttämään sellaisten potilaiden ja yksilöiden tarpeet, joille tavallinen ruoka ei riitä tai sovi ravinnonlähteeksi. Nutrician tuotteet tukevat osaltaan potilaiden terveyttä ja elämänlaatua. Tuotteita käytetään terveydenhuollon henkilöstön ohjauksessa.

Viime vuosien tärkeimpiin innovaatioihin lukeutuu kliininen ravintovalmiste Souvenaid, joka on tarkoitettu varhaisen Alzheimerin taudin ruokavaliohoitoon. Viimeisimmät kliiniset tutkimukset osoittavat ravitsemustuen merkityksen varhaisessa Alzheimerin taudissa. Alzheimerin tautia ei voida parantaa, mutta sen oireita voidaan helpottaa ja taudin kulkua hidastaa. Kysy lisää apteekistasi tai terveydenhuollosta.

Memoera Oy on viihteellisen terveysteknologian kehittäjä. Yritys yhdistää digitaaliset teknologiat, kognitiiviset ja fyysiset toimintakykyä edistävät harjoitustehtävät ainutlaatuisiksi tuotteiksi.

Memoera Trainer on kehitetty muistisairaan ihmistä varten. Vuokrattavissa oleva laite sisältää kognitiivista toimintakykyä ylläpitäviä hauskoja tehtäviä. Muistiyhdistysten jäsenet saavat Memoera Trainer -laitteen ensimmäisen käyttökuukauden ilmaiseksi.

Pian tulossa Memoera Exe yhdistää kognitiivisen ja motorisen harjoittelun yhteen.

Tavastila Apteekki logo

Ystävällinen henkilökuntamme tarjoaa monipuolista, yksilöllistä ja asiantuntevaa palvelua. Avarassa, esteettömässä ja valoisassa apteekissamme lääkevalmisteet sekä muut apteekkituotteet ovat selkeästi esillä. Liikkuminen apteekissamme on helppoa rattailla, rollaattorilla ja pyörätuolilla. Apteekki sijaitsee Kauppapaikka Tavastilan ensimmäisessä kerroksessa.

Hämeenlinnan Tori-Apteekki -tutussa paikassa torin kulmalla. Palvelemme vuoden jokaisena päivänä
klo 08-21.

Välittämistä vuodesta 1753.

Meiltä saat kiireettömät kotikäynnit vuoden jokaisena päivänä aamusta iltaan. Autamme terveydellisissä ongelmissa ja tuemme kotona asumista monipuolisilla palveluillamme (sairaanhoito, virkistys, asiointi, kotisiivoukset). Muistisairaiden kohdalla pyrimme mahdollistamaan omannäköisen elämän jatkumisen mahdollisimman pitkään ja tuemme myös läheisten jaksamista sairauden eri vaiheissa.
Maksuton tutustumiskäynti.
Tavoitat meidät numerosta 0400 736 536.

Tervetuloa palveltavaksi Tiiriön apteekkiin Prismakeskukseen. Asiointi on sujuvaa ja esteetöntä, maksutonta pysäköintitilaa on runsaasti.
Souvenaid kliininen ravintovalmiste varhaisen Alzheimerin taudin ruokavaliohoitoon pysyvästi edulliseen hintaan!