Musiikki parantaa aivoterveyttä – kampanja
Musiikki parantaa aivoterveyttä – kampanja järjestettiin ensimmäisen kerran kansainvälisellä Aivoviikolla vuonna 2016. Sosiaalisessa mediassa toimiva kampanja alkoi pienenä, mutta nykyään se tavoittaa vuosittain lähes miljoona ihmistä.
Kampanjan tarkoitus on tuoda esiin musiikin positiivisia vaikutuksia aivoterveyteen laajalle ikäryhmälle.
Kampanjaa tukevat tunnetut artistit, yhtyeet, festivaalit ja yritykset. Tukijoina on ollut mm. Popeda, Arja Koriseva, Turmion Kätilöt, Herra Ylppö, Tuska Open Air Metal Festival, Puistoblues, Wanaja Festival, Scandic Aulanko sekä Poppamies.
Alla olevia kuvakkeita painamalla pääset lukemaan artistien ja yhtyeiden haastattelut.
2017
2018
2019
2020
2021